Alegerea numelui potrivit pentru brandul tau se poate dovedi o sarcina complexa. Numele brandului este introducerea pe care o oferi acestuia atunci cand il lansezi in lume. Este primul lucru care vine in mintea publicului atunci cand se gandeste la afacerea ta.
Numele bine ales al afacerii tale are puterea sa ridice perceptia pe care oamenii o au despre brandul tau, datorita asocierilor pozitive, creativitatii.
Nume de companie
Flerul si imaginatia sunt combinate cu analiza atenta a pietei si a identitătii companiei tale, pentru a crea cel mai potrivit nume pentru tine. Ne poti considera nasi de botez ai afacerii tale si calauzitorii spirituali catre o identitate de brand puternica.
Avem un proces care ne-a permis sa generam nume originale pentru companiile partenere si pentru clienti, ce exprima si duc cu gandul la valorile tale si la ceea ce te diferentiaza.
Propunem nume de companii ce transmit o viziune pe termen lung si atrag increderea publicului.
Nume de serviciu
Pentru ca zona de servicii este diferita de cea de produse, si numele sunt diferite. Un nume foarte bun pentru serviciile tale trebuie sa transmita. Numele serviciului tau va actiona ca o ancora ce sustine perceptia acestora despre ceea ce ai de oferit.
Un nume cu adevarat bun pentru serviciile tale poate fi gasit numai dupa etapa de descoperire, cand deja ai stabilit toate detaliile importante despre ceea ce vei oferi publicului.
Numai dupa ce asceste lucruri sunt stabilite putem incepe sa transmitem valoarea serviciilor tale, prin intermediul numelor gasite.
Nume de produs
Numele de produse sunt dificil de gasit pentru ca trebuie sa restranga un concept detaliat si complex la numai un cuvant sau doar un grup mic de cuvinte.
Analizam piata si prin identificarea trendurilor gasim combinatia perfecta de elemente descriptive si sugestive pentru a capta esenta produsului tau si a-l face atragator pentru piata.
In denumirea produsului tau tinem cont de 5 principii de baza:

Potentialul de brand
Numele dat produsului tau se va alinia cu identitatea brandului si ii va intari acestuia pozitia pe piata

Market appeal
Cu cat iti cunoastem mai bine publicul tinta cu atat putem sa gasim un nume mai bun pentru produsul tau

Vizibilitate
Un nume bine ales va fi foarte usor de cautat si de gasit atat in mediul online cat si in magazinele fizice

Unicitate
Alegand un nume bun de produs te ajutam sa te diferentiezi de produsele asemenatoare ale concurentilor

Scalablilitate
Cunoscand obiectivele pe care le ai pentru respectivul produs stim ce influente si referinte sa ii oferim pentru a fi dezirabil pentru piata pe care va exista
Companiile au asteptari foarte mari de la numele lor, ale produselor si serviciilor. In mod ideal un nume de companie, de produs sau de serviciu trebuie sa fie relevant, memorabil, scurt, sa nu fie foarte generic, sa fie liber si domeniul asociat numelui.
Sansele sunt ca un nume pe care l-ai visat sau cu care rudele si prietenii tai au venit, sa nu fie de ajutor cand se loveste de conditiile reale ale pietei.
Serviciile noastre de naming si procesul strict prin care trecem pentru a gasi numele potrivit, sunt o investitie pe termen lung de care brandul tau va beneficia la maxim
stabilim impreuna toate detaliile despre companie/produs/serviciu pe care trebuie sa le cunoastem in prealabil;
identificam cuvintele cheie care contin conotatiile pe care vrei sa le asociezi numelui si le folosim ca punct de plecare pentru concept;
ne bazam pe feedback-ul tau pentru a valida sau elimina variantele gasite de noi;
ne asiguram ca numele ales corespunde unui domeniu relevant pe care sa poti sa constuiesti website-ul;
verificam daca numele ales de noi are conotatiile dorite, daca exista ceva asemanator pe piata pe care tu vrei sa activezi;
definitivam forma numelui si te indrumam catre procesul de inregistrare a marcii.