5 Feluri In Care Poti Creste Traficul Pe YouTube In Mod Gratuit

September 18, 2018
Posted in Advertising
September 18, 2018 Rezolution

5 Feluri In Care Poti Creste Traficul Pe YouTube In Mod Gratuit

5 Feluri In Care Poti Creste Traficul Pe YouTube In Mod Gratuit

Cu peste 1 miliard de utilizatori si suficient de mult trafic incat sa se plaseze pe locul al treilea in cele mai populare site-uri la nivel global, YouTube-ul combina propria sa putere cu cea a Google-ului pentru a se pozitiona pe locul al doilea in topul motoarelor de cautare.

In articolul trecut am discutat despre beneficiile pe care un canal de YouTube le aduce afacerii tale.

In articolul de astazi te vom ajuta sa intelegi cum anume poti aduce mai mult trafic catre videoclipurile tale in mod organic, fara sa fie nevoie sa platesti niciun leu.

Pentru a te diferentia fata de celelalte afaceri care au un cont de YouTube trebuie sa inveti importanta pe care SEO pentru video o are.

1. Construieste reputatia canalului tau de Youtube

Pentru a te bucura la maximum de toate avantajele pe care YouTube le are pentru afacerea ta, este necesar sa te pozitionezi pe piata ca o autoritate in domeniu.

Pentru a incepe, canalul tau de YouTube trebuie sa fie pus la punct pana la cel mai mic detaliu.

Iata care sunt lucrurile de baza ce trebuie sa apara in profilul tau de YouTube.

– Imagini adecvate

Incepe prin a adauga o imagine de profil si o imagine de coperta cat mai reprezentative pentru identitatea brandului tau.

Imaginea de coperta a canalului tau de YouTube (sau channel art, cum o numesc cei de la YouTube) este una dintre cele mai mari imagini de pe canalele media, dar si una dintre cele mai inguste.

Asa ca atunci cand creezi aceasta imagine, este bine sa ai aceste aspecte in vedere pentru a crea un element vizual de inalta calitate

– Informatii detaliate in profil

Canalele de YouTube au rezervata o pagina in care poti sa pui o descriere a firmei tale si a canalului, pentru a ajuta cat mai mult oamenii care ajung pentru prima data pe canalul tau.

Incarca si principalele link-uri catre site si principalele canale media pe care le folosesti ca sa tii legatura cu audienta ta.

– Fii consistent

De acum poti incepe sa incarci videoclipuri calitative, pe care sa le organizezi in playlist-uri.

Seteaza asteptari pentru fanii tai si apoi indeplineste-le.

Incarca mereu videoclipurile in ziua stabilita pentru a forma o legatura cu cei care iti urmaresc videoclipurile.

Nu le insela asteptarile pentru ca increderea lor in tine va scadea, iar acest lucru iti va afecta vanzarile.

– Obtine primii abonati

Poate aceasta este partea pe care oamenii o privesc cu cea mai mare teama.

Majoritatea afacerilor si persoanelor care incep sa foloseasca YouTube-ul pentru afacerea lor se plafoneaza in momentele in care observa ca nu au numarul de abonati la care sperau sa ajunga.

Nu te teme, acest aspect al canalului tau de YouTube se construieste in timp folosind tehnici simple, continut calitativ care sa ajute la rezolvarea problemelor cu care se confrunta publicul tau si de asemenea, folosindu-te de prezenta ta pe retelele sociale.

Pentru inceput, este nevoie sa dai de stire ca afacerea ta are un canal de YouTube pe care oamenii il pot urmari de acum inainte.

Cea mai buna metoda pentru a obtine primii tai abonati este sa adaugi in site link-ul catre canalul de YouTube, sa il promovezi in semnatura de email, sa il pui la vedere pe retelele sociale si sa incurajezi publicul tau tinta sa se aboneze si sa urmareasca fiecare videoclip nou.

2. Gaseste cuvintele cheie potrivite pentru fiecare video in parte

Vrei ca videoclipurile de pe canalul tau sa obtina un numar mare de accesari si sa fie afisate in topul rezultatelor cautarilor de pe YouTube.

Pentru a face ca acest lucru sa se intample alege pentru fiecare videoclip in parte cuvintele cheie potrivite.

Aplica aceleasi principii pe care le-ai aplica pentru pagina ta de web.

Gaseste cuvintele cheie care apar cel mai des in videoclipul tau si daca este posibil gaseste si sinonime pentru acestea, cuvinte pe care publicul tau tinta le poate folosi atunci cand cauta videoclipuri asemanatoare cu al tau.

Pentru a face acest pas cat mai usor cu putinta foloseste Keyword Planner.

3. Optimizeaza videoclipurile inainte de a le incarca

Acum ca ai gasit cuvintele potrivite pentru fiecare videoclip este timpul sa optimizezi videoclipul inainte de a-l incarca.

Incepe cu numele fisierului video.

Denumeste fisierul video conform subiectului expus si cuvintelor cheie gasite, pentru a ajuta Youtube-ul sa il gaseasca mult mai repede.

Incearca sa adaugi cat mai multe elemente de tip text la videoclipul tau pentru a te asigura ca YouTube intelege despre ce este vorba si ca il va afisa asa cum iti doresti.

4. Optimizeaza videoclipurile dupa ce au fost incarcate

Youtube iti da posibilitatea sa optimizezi videoclipurile si in cadrul ferestrei de incarcare.

Completeaza toate campurile cu informatiile potrivite, pentru ca acestea sunt cele de care youtube are nevoie ca sa afiseze

– Informatii de baza

Adauga numele videoclipului, descrierea si principalele tag-uri.

Pentru a obtine cele mai bune rezultate pentru videoclipul tau, titlul tau trebuie sa se incadreze in 55 de caractere si sa includa cuvintele cheie gasite pentru videoclipul tau.

Meta descrierea videoclipului are o limita de 160 de caractere sau mai putin, aceasta va ghida oamenii atunci cand gasesc videoclipul tau.

La fel ca si titlul tau, descrierea va contine cuvinte cheie, care reflecta continutul videoclipului tau.

Descrierea trebuie sa convinga oamenii sa urmareasca videoclipul incarcat si sa le dea de inteles ca acel videoclip are informatii utile pentru ei.

Pentru rezultate cat mai bune, descrierea trebuie sa contina cel putin un link, de obicei catre site-ul brandului tau.

Limita de caractere pe care o permite YouTube pentru descrierea videoclipului este de 500 de caractere, ceea ce se traduce prin cateva paragrafe scurte, incluzand link-urile.

– Setari avansate

In fereastra de setari avansate ai ocazia sa adaugi informatii suplimentare care sa contribuie la cat de usor de gasit va fi videoclipul tau.

Selecteaza categoriile care te intereseaza si adauga detalii precum locatia videoclipului, limba, data, restrictia de varsta, etc.

– Playlist-uri

Cum am spus si mai sus, videoclipurile tale pot fi grupate pe canal in playlist-uri, care sa iti ajute publicul sa se ghideze mai usor pe canal si sa gaseasca tipul de continut dorit.

Adauga videoclipurile in playlist-urile care corespund cel mai bine cuvintelor cheie.

– Miniaturi

Dupa ce te-ai asigurat ca ai contul de YouTube verificat (doar introduci numarul de telefon si confirmi codul primit prin mesaj SMS), poti adauga miniaturi personalizate.

Miniaturile personalizate atrag atentia asupra videoclipului tau, seteaza asteptari si ofera mai multe informatii despre videoclip.

De cele mai multe ori miniaturile videoclipurilor au puterea de a convinge un vizitator sa urmareasca un videoclip.

– Adnotari

Adnotarile iti permit sa conectezi alte videoclipuri de pe canal cu cel pe care tocmai il incarci.

Acest lucru va spori interactiunea cu videoclipurile tale.

5. Obtine interactiune pentru videoclipuri

Acum ca videoclipul tau este incarcat, este esential sa ai o strategie despre cum sa atragi oamenii sa interactioneze cu videoclipul tau.

Daca nu ai o baza de abonati gata sa dea click si sa urmareasca videoclipul inca din primele minute de la incarcare, asigura-te ca il distribui pe platformele sociale pe care publicul tau petrece cel mai mult timp.

Promoveaza videoclipul in cadrul campaniilor de email, adauga videoclipul in cadrul unui articol de blog care se potriveste cu tema.

Acestea sunt lucrurile pe care le poti face fara gratuit pentru cresterea traficului catre canalul de YouTube al afacerii tale.

In urmatorul articol iti vom prezenta cum poti sa folosesti publicitatea pentru a creste numarul de fani ai canalului tau de Youtube.

, ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CRESTE ATRACTIVITATEA BRANDULUI TAU!

Mergi in directia cea buna! Te ajutam sa ajungi si sa ramai pe termen lung in mintea clientilor tai.